Head Mounted Display viziriRecenzije

Recenzija: Sony HMZ-T2 osobni 3D vizir s HD OLED zaslonima

Sony_-HMZ-T2-header

Nakon godina testiranja monitora i televizora, pružila nam se prilika testirati osobni 3D vizir tvrtke Sony, relativno rijedak tip proizvoda koji putem dva mala OLED zaslona može stvoriti efekt gledanja u daleko veći ekran – kao npr. u platno u kino dvorani. Ovo je druga revizija koju Sony plasira na tržište, a koju karakterizira manja masa i bolja ergonomija u odnosu na stari model, kao i mogućnost spajanja vlastitih slušalica za pravo osobno iskustvo gledanja filma, igranja igara ili obavljanja neke druge radnje. Što sve nudi ovaj zanimljiv proizvod i hoće li uspjeti zainteresirati širi spektar korisnika, provjerili smo u recenziji.

Specifikacije (specifications)

Personal 3D Viewer je lagan i udoban zaslon koji se stavlja na glavu, namijenjen gledanju 2D i 3D sadržaja visoke rezolucije uz virtualni 5.1-kanalni surround zvuk. Savršen je za filmove i igre, a njegova dva OLED zaslona vjerno prikazuju jasne slike koje će vas uvući u doista osobno iskustvo gledanja.

Sony_-HMZ-T2-content
Sadržaj pakiranja

Osnovne značajke

OLED oštrog, glatkog, živopisnog prikaza

  • Namjenski Organic Light-Emitting Diode (OLED) zasloni brzog odziva za svako oko u potpunosti uklanjaju smetnje slike, reproducirajući duboke nijanse boje i visok kontrast. Svaki zaslon glatko prikazuje oštru 2D i 3D sliku bez zamućenja.

Stvorite savršen doživljaj gledanja

  • Uz značajku 24p True Cinema možete gledati filmove upravo onako kako je to redatelj zamislio za veliki zaslon, pri 24 sličica u sekundi – originalna brzina prijenosa za filmove. Ili ako volite igre, odaberite jasni način rada za glađe, oštrije akcijske scene bez zamućenja.

Izgubite se uz 5.1 -kanalni surround

  • Ugrađena tehnologija reproducira zvučno polje od 360º kako bi se simulirao vjerni 5.1-kanalni surround zvuk koji ostavlja dojam da zvuk dolazi iz zvučnika svuda oko vas. Zajedno s tehnologijom Harmonic Equalizer, koja poboljšava digitalno komprimirani zvuk, učinak je bogat zvučni doživljaj.

Potpuna prilagodba za udobnost

  • Težine samo 330 g, Personal 3D Viewer dizajniran je za udobnost. Ima izuzetno prilagodljivu traku za glavu i potporu za čelo koja osigurava sigurno, a ipak nježno prianjanje uz maksimalnu udobnost. Zajedno sa zvukom i slikom koja će vas zaokupiti, zaboravit ćete da nosite zaslon koji se postavlja na glavu.

 

Specifikacije
Proizvođač Sony
Model HMZ-T2 Osobni 3D vizir
Tehnologija prikaza OLEDx2
Veličina ekrana dojam gledanja ekrana od 750 inča na udaljenosti od 20 m
Rezolucija zaslona 1280 x 720
3D podrška Da
Broj HDMI priključaka 1 ulaz / 1 izlaz (pass through)
Masa 330 grama
Dimenzije [mm] Pribl. 210 mm x 196 mm x 110 mm (jedinica koja se stavlja na glavu) *bez traka / 180 mm x 36 mm x 168 mm (procesorska jedinica)
Zemlja porijekla: Japan

Poveznice:

Službena stranica >>

Dizajn

Sony_-HMZ-T2-design

Brzi info
Boja Materijal Podešavanje veličini glave
Ergonomija naslona Fizičke kontrole
bijela/crna plastika da, po širini i dužini 10 cm širok jastučić za čelo Da

Sonyjev 3D vizir HMZ-T2 nasljednik je HMZ-T1 modela s kojim dijeli mnogo sličnosti što se dizajna i odabira boja tiče, no uz mnogo bolje riješenu ergonomiju koja je kod ovakvog proizvoda iznimno bitna. Iako su mišljenja oko dizajna uvijek podijeljena kod HMD (Head Mounted Display) rješenja, mi smo pronašli Sonyjev model futuristički oblikovanim i kvalitetno izrađenim proizvodom, a koji nas je stalno podsjećao na neko od prijevoznih sredstava iz filma znanstvene fantastike. Kod oblikovanja HMD uređaja proizvođač s jedne strane mora brinuti da zadrži malu masu proizvoda jer svaki gram negativno utječe na ergonomiju i skraćuje vrijeme udobnog korištenja, a s druge strane premala masa koja proizlazi iz pretankih stijenki daje loš osjećaj “pod prstima” i može odvratiti potencijalnog kupca od kupovine. HMZ-T2 ima masu od 330 grama, što je 90 grama manje u odnosu na stari model, a osim manje mase proizvođač je povećao mekani jastučić koji naliježe na korisnikovo čelo i time dodatno smanjuje opterećenje na nos i dio lica.

Sony_-HMZ-T2-design1

Sonyjev HMZ-T2 vizir je kvalitetno napravljen, glatkih linija i pažljivo obrađenih rubova s unutarnje i vanjske strane. Kad se pritisnu površine uređaja prstima može se čuti lagano pregibanje plastike, no ne i vidjeti, tako da proizvod u cjelini odaje dojam u skladu s tržišnom cijenom od preko 6.200 kuna.

Sony_-HMZ-T2-lens
Leže iza kojih se nalazi po jedan HD Ready OLED zaslon.

Kako bi se mogao prilagoditi različitim veličinama glave, proizvođač je omogućio podešavanje plastične i gumene trake po širini i dužini, što je osim zbog ergonomije važno i zbog održavanja jednake udaljenosti od zaslona. U slučaju da se udaljenost mijenja oštrina slike će se također mijenjati, o čemu više u segmentu kvalitete slike i dojmova nakon korištenja.

Sony_-HMZ-T2-controls
Sve kontrole nalaze se nadohvat prstiju kada se vizir postavi na glavu

S donje strane uređaja nalaze se praktično smještene kontrole kojima se upravlja dok je uređaj na glavi. Za početak tu su dva klizača kojima se podešava međusobna udaljenost zaslona tako da korisnik može pronaći idealnu kombinaciju uz koju će dobiti najveću oštrinu slike za svako oko ovisno o vlastitoj dioptriji razdaljini između očiju. Osim spomenutih klizača tu su navigacijske strelice s OK tipkom u sredini za jednostavnu navigaciju kroz OSD izbornike, tipke za reguliranje glasnoće, te na kraju tu je tipka za paljenje i gašenje.

Osim 3D vizira u paketu dolazi i procesorska jedinica mase 600 grama. Kvalitetno oblikovan linijski uređaj brine se o obradi signala koji putuje u 3D vizir, a sve se kontrole obavljavaju putem izbornika koje korisnik vidi na zaslonu i kojima upravlja putem tipki. Uređaj na sebi posjeduje jedan standardni HDMI ulaz preko kojeg sustav dobiva signal, jedan standardni HDMI izlaz preko kojeg se slika može poslati u neki drugi uređaj, te je na kraju, s prednje strane smješten još jedan priključak – HMD out koji se povezuje na vizir. HMD priključak nije standardni HDMI tako da čak i bez čitanja uputstva instalacije i povezivanje je i više nego jednostavno.

Sony_-HMZ-T2-processing-uni
Procesorska jedinica: kvalitetno izrađena i neupadljivog dizajna

Izbornici (Menus)

Sony_-HMZ-T2-menu

Svi izbornici se prikazuju na zaslonu koji korisnik vidi nakon što stavi vizir na glavu. Izbornici su vrlo jednostavno i pregledno oblikovani, te sadrže opcije za ugađanje parametara slike, podešavanje 3D efekta, ugađanje zvuka, te na kraju tu su različite opcije koje uključuju postavljanje lozinke, prosljeđivanje signala kada je uređaj u standbyju, automatsko gašenje kada se 3D vizir ne nosi itd. Izbornicima je jednostavno navigirati putem tipki na viziru i u ovom segmentu doista ne vidimo što je proizvođač mogao više napraviti da bi korištenje bilo intuitivnije i praktičnije.

Kvaliteta slike i dojmovi nakon korištenja

Sony_-HMZ-T2-experience

Sony HMZ-T2 smo koristili desetak dana i na njemu imali prilike vidjeti doista širok raspon sadržaja. Gledali smo filmove u SD i HD rezoluciji, igrali igre, surfali internetom i pisali tekstove (između ostalog i ovu recenziju). Različiti sadržaji su nam omogućili da kvalitetno sagledamo prednosti i nedostatke ovog jedinstvenog uređaja, te ih u nastavku donosimo. Prvi dio komentara će se odnositi na iskustva autora ove recenzije, a drugi dio naše suradnice Ane Vrbanc, a koja uz pisanje vijesti iz područja HD-a također voli zaigrati i razne računalne igre, te isprobavati najnovije gadgete.

Sony HMZ-T2 kompaktni je uređaj koji s iznimnom lakoćom prenosi iskustvo gledanja velikog zaslona u vlastiti dom, te je u stanju pružiti intenzivnije iskustvo od bilo kojeg LCD ili plazma televizora velike dijagonale. Blizina zaslona i osjećaj neposredne blizine koji stvara posebno dobro izgleda kod filmova i igara, a koji čak ne trebaju biti u stereoskopskom 3D prikazu da bi efekt “uranjanja” u sliku bio prisutan. Iz tog je razloga sasvim opravdana Sonyjeva odluka da ne implementira 2D-u-3D konverziju u stvarnom vremenu u ovaj proizvod. Jako dobar primjer jest igra Tomb Raider, najnoviji nastavak franšize o Lari Croft, najpoznatijoj virtualnoj junakinji koja u posljednjem izdanju prolazi kroz nevjerojatno opasne i smrtonosne situacije u veličanstveno realiziranoj grafici i zvučnim efektima. Igru smo prvo prošli na 21:9 i 16:9 monitorima, te smo nakon pristizanja Sonyjevog 3D vizira odlučili još jednom proći barem dio igre i vidjeti hoće li iskustvo biti intenzivnije. Kako se iz uvoda može zaključiti, bili smo i više nego oduševljeni transformacijom iste igre u nešto sasvim više, u osjećaj direktne prisutnosti iza leđa mlade junakinje dok se provlači kroz uske procjepe u stijenama ili dok se kreće po gustim šumama unutrašnjosti otoka Yamatai. Razni skokovi i penjanja po liticama također daje dodatni osjećaj realnosti koji nismo mogli u toj mjeri iskusiti igranjem na klasičnom monitoru. Borbe su intenzivne uz izniman osjećaj prisutnosti u opasnim situacijama gdje cepini, luk i strijela, te vatreno oružje određuju tko će ostati na nogama.

tomb-raider-2013-screenshot
Scena iz igre Tomb Raider (2013)

Kod gledanja filmova iskustvo postaje u velikoj mjeri istovjetno kino dvorani, posebno ako se u prostoriji ugase svjetla ili se stave posebni gumeni dodaci koji zatvaraju prostor oko naočala i blokiraju dolaznu svjetlost. Dojmu definitivno doprinosi izvrsna crna boja i kontrast, a koji uspješno prikrivaju ne u potpunosti savršeno podešene boje. Oštrina slike je dobra i Full HD materijali skalirani na HD Ready rezoluciju zaslona zadržavaju veliku količinu informacija o slici, bez posebno izražene nazubljenosti, efekta valovitih šara ili grubih gradacija. Uniformnost slike je izvrsna, te su boje i nijanse ujednačene na svim dijelovima ekrana (bez tzv. efekta zaprljanog ekrana). Uvodna sekvenca filma Prometej oduševila nas je pravom crnom bojom koju do sada nismo mogli vidjeti niti na jednom televizoru, odličnim gradacijama, te prilično dobrim bojama nakon korekcija koje omogućuju dostupne kontrole. Zrnatost filma, njegova optička karakteristika koja se jasno može vidjeti kod filmova snimanih na 35 mm film može se uočiti, no zbog rezolucije zaslona manje je izražena nego kada se gleda na HDTV-u. U slučaju da se aktiviraju dostupne kontrole za otklanjanje nasumičnog šuma, Mosquito šuma i MPEG kompresije, slika se može vrlo kvalitetno očistiti od nepoželjnih artefakata, posebno ako se gleda manje kvaliteta izvor.

imax-tahiti-ultimate-bluray
Scena iz Blu-ray izdanja Ultimate Wave: Tahiti 3D

Među Blu-ray naslovima koje smo isprobali, impresivan dojam na nas je ostavio 3D naslov Ultimate Wave Tahiti, vrhunska produkcija Stephena Lowa podržana izvrsnim IMAX kamerama. Kadrovi ovog dokumentarnog filma impresioniraju nas na svakom HD televizoru na kojem smo ih pogledali, a isto iskustvo osigurao je i Sonyjev HMZ-T2. 3D izgleda odlično, bez efekta dvostruke slike (crosstalk), titranja u svjetlijim scenama kao kod aktivnog 3D-a, te bez očitih horizontalnih linija kao kod polarizacijskog 3D-a. Skaliranje na HD Ready rezoluciju je odrađeno jako dobro, te se tijekom filma ne uočavaju nazubljenosti ili posebno očit gubitak detalja. Iznimke su tanke dijagonalne linije gdje se HD Ready rezolucija otkriva kroz lagani stepeničasti efekt, no isto kao i manje precizan raspon boja, kontrast, osjećaj prostora i veličina slike brzo kompenziraju uočene nedostatke.  Zbog često problematičnog održavanja oštrine svih dijelova slike (što ovisi o udaljenosti leća od lijevog i desnog oka), u kadrovima se mogu uočiti manje oštrije regije, kao i prisutstvo piksela boja koje nisu zapisane u originalnom materijalu. Potonje smo najbolje mogli vidjeti kod titlova i to obično u jednom dijelu ekrana dok nismo ponovno išli ugađati položaj vizira na glavi i pozicije leća. Katkada smo vizir morali toliko zategnuti da su nam trepavice prelazile po površini leće prilikom treptanja, što može uzrokovati neugodu tijekom dužeg korištenja.

Za razliku od 3D televizora kod kojih između 2D i 3D slike postoji značajna razlika u prostornosti, kod Sonyja je ta razlika manje izražena, te i 2D kadrovi imaju jasnu dubinu i osjećaj za poziciju elemenata u prostoru. Jasno, ovdje govorimo o pozitivnoj dubini, tj. onoj koja se prostire od površine zaslona prema unutra, dok se negativna 3D dubina može doživjeti samo kod gledanja 3D sadržaja.

PC primjena i problem oštrine slike na cijelom zaslonu

Iako sumnjamo da će itko ovakav proizvodi koristiti u prvom redu za pisanje tekstova i surfanje internetom, moramo istaknuti kako je rezolucija zaslona dovoljna za kvalitetno čitanje uobičajenih veličina fontova koje susrećemo danas. Slova imaju jasno definirane bridove, nazubljenost je slabo primjetna, a slika potpuno mirna tako da ne umara oči. Konkretno govoreći o PC primjeni, jedan od problema s kojim smo se susreli tijekom korištenja 3D vizira bilo je postizanje oštre slike u svim dijelovima ekrana. Kod filmova i igara to zbog bogatstva sadržaja ne dolazi toliko do izražaja, no kod statičnih stranica s tekstom postaje problem. Fokus se može regulirati zasebno za svako oko kroz klizače koji imaju četiri položaja, a ako niti jedan od njih ne postigne optimalan rezultat, tada je jedino rješenje ugađanje udaljenosti oka od zaslona putem smanjenjem ili pojačanjem steznika oko glave. U našem slučaju opcija da se steznik opusti rezultirala je boljom oštrinom u srednjem dijelu zaslona, no zbog toga što je tada opterećenje veće na nos, naočale smo mogli nositi najviše 20-ak minuta prije uzimanja pauze i oporavka od opterećenja. Proizvođač je definitivno trebao poraditi na ergonomiji dijela koji je u kontaktu s nosom upravo zbog toga što za optimalnu oštrinu četiri točke za podešavanje nagiba leće nisu dovoljne.

Dojmovi Ane Vrbanc

Prednosti:

Sony HMZ-T2 pruža bolje iskustvo igranja i gledanja sadržaja nego klasičan monitor ili HDTV, lakše se uživjeti u igru i stopiti s našim avatarom u 3D svijetu. Osim za igranje, ovakav uređaj otvara mogućnost široke primjene ne samo za igre i filmove, već i za učenje, pisanje, sve aktivnosti koje zahtijevaju potpunu koncentraciju i fokus na sadržaj bez smetnje iz stvarnog svijeta. Jastučić za čelo je vrlo dobro napravljen i povećava ugodu kod nošenja naočala.

Nedostaci:

Vizir je prilično velike mase, a sva ona pada na nos što uzrokuje neugodu i crvenilo. Dva klizača za namještanje fokusa su napravljeni vrlo nespretno, neprecizni su i djeluju amaterski. Problem leži u činjenici da svaki klizak ima samo 4 pozicije u kojima može biti, a te pozicije nisu precizne pa se čak i kad se klizač podesi na jednu od njih on pomakne za milimetar ili dva te se gubi oštrina slike. Ti klizači ne bi smjeli biti tako labavi nego bi trebali čvrsto stajati u odabranoj poziciji. To je dosta loše izvedeno i uzrokuje probleme pri korištenju ovog ne baš povoljnog proizvoda.

Preporuke za buduće revizije

Podešavanje oštrine slike bi trebalo drugačije izvesti, primjerice kao klizač sličan onome kao kod miša sa svake strane koji ima lock tako da kad se jednom namjesti ostane zaključan na toj poziciji.

Elektroniku u naočalama bi trebalo napraviti o lakših materijala ili smanjiti dimenzije kako bi se izgubilo na težini, pa pritisak na nos ne bi bio toliko neugodan. Također, utor za nos bu trebalo obložiti gumom ili spužvom jer plastika žulja i ne prilagođava se svakom nosu. Kao kod anatomskih jastuka s memory spužvom. Prilikom korištenja naočala javlja se efekt kao u kinu. Znači u donjem djelu ekrana se vidi crta i zid kao u kino dvorani kod gledanja na filmsko platno. Vidno polje bi trebalo povećati tako da taj neiskorišteni dio bude što manji ili da se bar ne vidi ta jasna linija koja razdvaja taj virtualni ekran od virtualnog zida. Osim toga bilo bi zgodno kad bi naočale radile bežično jer kabel samo smeta i ograničava slobodu pokreta.

Uz modifikacije koje bi ispravile navedene nedostatke, bilo bi super kad bi postojali još neki dodaci za vizir koji bi omogućili još realističniji doživljaj kod igranja video igara. Npr. igre poput Killzonea (FPS-ovi i slično) bi se mogli igrati koristeći ovakve naočale plus dodatke poput kontolera puške i papučica za hodanje/trčanje/puzanje/skakanje i druge slične radnje. Težina kontrolera bi se mogla prilagođavati umetanjem posebno prilagođenih utega u pušku kako bi svaka osoba imala prilagođen doživljaj rukovanja oružjem. Slični kontroleri već postoje ali bi ih trebalo modificirati tako da komuniciraju s vizirom i da imaju prilagodljivu težinu te dobro oblikovanje i raspored gumbiju.

Kvaliteta zvuka (Sound quality)

Nova revizija Sonyjevog 3D vizira donosi mogućnost korištenja vlastitih slušalica koje se na uređaj povezuju putem standardnog 3.5 mm priključka koji je svima poznat. Sony u pakiranju prilaže jedan par in-ear slušalica kompaktnih dimenzija i dulja kabela dovoljnog samo za korištenje uz 3D vizir – kabel za lijevu i desno slušalicu nije jednako dugačak tako da što manje ometa korisnika jednom kada vizir montira na glavu. Kvaliteta zvuka je solidna, in-ear koncept kompresijom postiže efekt dubokog basa što smo provjerili gledajući uvodnu sekvencu Scottovog Prometeja – priložene slušalice su zadržale detaljnost i prezentirale monumentalnost kadrova bez prigovora. Količinu basa korisnik može ručno podesiti za svaki od predložaka za zvuk, te ga tako prilagoditi vlastitim željama. Ako već posjedujete kvalitetne slušalice koje želite korisniti, problema nikakvog nema – prostora ima dovoljno tako da smo normalno mogli koristiti naglavni model Sennheiser HD595, a koji ima dovoljno prostora da ne prekriva niti jedan dio uha nakon što se postavi na glavu.

Sony_-HMZ-T2-headphones
Sony HMZ-T2 vizir u kombinaciji sa Senheisser HD595 naglavnim slušalicama.

Što se same pozornice tiče, za razliku od kućnog kina i općenito centralizacije zvuka ispred korisnika, kod svih tipova slušalica što smo isprobali nismo mogli dobiti dojam da zvuk doista dopire ispred nas, što je malo umanjilo dojam u filmovima. Rješenje je naravno bilo u gledanju filma putem 3D vizira, a slušanja zvuka koji je dopirao iz zvučnika kućnog kina. Obzirom na okolonosti i funkciju vizira, nekog drugog rješenja za zvuk kao u kino dvorani se ne možemo sjetiti.

Zaključak

  • kvaliteta izrade
  • bolja ergonomija u odnosu na prošlu verziju
  • efekt “uranjanja” u sadržaj
  • dojam velikog ekrana kao u kino dvorani
  • odličan 3D prikaz bez dvostruke slike i titranja bijele boje
  • dobro podešena svjetlina tako da se oči ne umaraju tijekom korištenja
  • izvrstan kontrast i idealna crna boja
  • odlična oštrina slike u dinamici
  • kvaliteta priloženih in-ear slušalica
  • odlična oštrina slike
  • mogućnost spajanja vlastitih slušalica
  • jednostavne i praktične kontrole na viziru
  • prolaz ulaznog signala na vanjsku jedinicu (npr. na TV)
  • loša ergonomija u području nosa može izazvati nelagodu
  • unatoč smanjenoj masi duže nošenje može biti naporno
  • kod pojedinih korisnika može se pojaviti slabost i mućnina
  • fokus na cijelom ekranu nije moguće lako postići
  • raspon boja i RGB balans tvornički nisu idealno podešeni
  • izostanak kontrola za precizno podešavanje parametara slike
  • prikaz nije pune HD razlučivosti – moguće uočiti nazubljenost u videu
  • klizači za namještanje nedovoljno uske toleracije otežavaju pronalazak idealnog položaja za oštar prikaz

Sonyjev HMZ-T2 nije prvi uređaj svoje vrste, no definitivno spada među najbolje “osobne 3D vizire” koje smo imali prilike koristiti, prvestveno zbog upotrebe OLED zaslona HD Ready rezolucije slike, te relativno dobre ergonomije nakon što se pravilno i čvrsto montira na glavu. Kako je i bilo za očekivati, najbolji dojam na nas su ostavile 3D igre i 3D filmovi, a u kojima kombinacija efekta velikog zaslona, odličnog kontrasta i dubine kadrova stvara vrlo realističan efekt “uranjanja” u sliku. U odnosu na raniju generaciju Sony je poradio na ergonomiji i značajno smanjio masu proizvoda, te unatoč implementaciji mekanog jastučića velike površine za područje prednjeg dijela glave i praktičnih kopči za ugađanje zategnutosti, kontakt s nosom je vrlo loše odrađen i bitno skraćuje vrijeme u kojem se vizir može ugodno nositi. Kompatibilnost s uređajima je odlična i svi isprobani izvori, Blu-ray, PC, mobilni telefon su normalno bili prepoznati i ispravno funkcionirali. Sve u svemu, jedinstven uređaj za one koji žele efekt kino dvorane u vlastitom domu, a nemaju prostora ili budgeta za kupovinu vrlo velikog televizora. Obzirom na cijenu od preko 6.000 kuna, te činjenicu kako pojedini korisnici mogu osjećati slabost tijekom nošenja, sumnjamo da će ovaj proizvod popularizirati segment osobnih 3D vizira, no ukoliko se cijena u narednim godinama značajno smanji situacija se možda i promijeni.

  • Sony HMZ-T2 osobni 3D vizir – od cca. 6.250,00 kn
target-group-ciljana-skupina
  • ljubitelji filmova i igara
  • korisnici koji žele iskusiti efekt “uranjanja” u sadržaj

Dodijeljena klasa:

Sony_-HMZ-T2-award

> informacije o sustavu ocjenjivanja <

Na test ustupio: privatno vlasništvo

Više detalja na Sony.hr

Adsense
1 2Sljedeća stranica

Darko Hlušička

Osnivač i glavni urednik HD Televizije. Licencirani ISF kalibrator (Level II). Veliki ljubitelj tehnologije koja ga danas očarava jednako kao i kad je po prvi put pokrenuo .exe datoteku u DOS-u u 90-im godinama prošlog stoljeća. Uživa slušajući filmsku glazbu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back to top button
Close

Adblock Detected

Molimo podržite naš rad tako da onemogućite blokiranje oglasa na ovoj stranici - hvala! Please support our work by disabling Adblock in your browser - thank you!